Kontakta oss
Hildastockholm.se © Alla rättigheter förbehållna
Om du har några frågor är du välkommen att kontakta oss. Vi strävar efter att svara inom 48 timmar. Observera att vår kundtjänst har öppet från kl. 08:00-16:00, måndag till fredag (Ej röda dagar).
För allmänna frågor eller kundärenden, vänligen använd kontaktformuläret nedan eller skicka ett e-postmeddelande till support@hildastockholm.se
Om du har frågor om din beställning eller våra produkter, är chansen stor att svaret redan finns längre ner på denna sida.
Kontaktformulär
Vanliga frågor
Anledningen till detta är att det har uppstått en förväxling mellan vår verksamhet och ett annat företag med ett liknande namn.
För att undvika ytterligare missförstånd och respektera det andra företagets varumärke, har vi tagit beslutet att stänga ner sidan senast den 15 januari 2025.
Vi vill försäkra dig om att vi fortsatt kommer att vara tillgängliga via vår supportmejl för att hantera pågående ärenden och ge den service du behöver.
Om du har några frågor angående din beställning eller behöver hjälp med något annat, tveka inte att kontakta oss på support@hildastockholm.se
Vi uppskattar din förståelse och ditt stöd.
Med vänliga hälsningar,
Hela teamet som arbetar med Hilda Stockholm
Nej, vi är en e-handel och erbjuder våra produkter exklusivt online. Detta gör att vi kan hålla priserna lägre och erbjuda smidigare shopping direkt hem till dig.
Om du behöver returnera en vara erbjuder vi byte eller återbetalning för oanvända och oskadade produkter som returneras inom 14 dagar.
Kontakta vår kundtjänst på support@hildastockholm.se och ange:
- Ditt namn
- Ordernummer samt orsaken till returen.
-När du fått bekräftelsen kan du skicka produkten med valfri budtjänst till vårt returcenter.
- För mer info vänligen kolla vår returpolicy
Leveranser
Vänligen kolla om våra e-postmeddelanden har hamnat i skräpposten, eller kontakta oss påsupport@hildastockholm.se
Så snart ditt paket skickats från vårt lager får du en leveransbekräftelse skickad till dig via mail med en spårningslänk. Observera att det kan ta lite tid innan spårningsinformationen visas.
Du kan spåra ditt paket under "Spåra min order" på vår startsida:
-Slå in ditt ordernummer samt den mejladress som du uppgav när du la ordern.
- Du kan alltid spåra din order HÄR
Efter du mottagit leveransbekräftelsen tar det ca 5 till 12 arbetsdagar
Observera att vi har längre leveranstider under December till Januari.
Vid köp hos Hildastockholm.se står vi för frakten till dig!
Ditt paket ligger normalt kvar hos ombudet/terminalen i 7-14 dagar efter att det ankommit. Skulle du inte hämta ut ditt paket inom dessa dagar så kommer paketet att gå i retur till oss och vi kommer att debitera dig en avgift på 150kr för ej uthämtat paket. Om du ångrat dig när paketet har skickats från oss så behöver du ta emot paketet för att sedan skicka tillbaka det till oss, annars kommer det att bli registrerat som ett "ej uthämtat paket" och du som kund kommer att debiteras motsvarande belopp. Vänligen se punkt 3.5 i våra allmänavillkor.
Hilda Stockholm följer Konsumentverkets riktlinjer när det gäller reklamationer. Endast ursprungliga fel omfattas av reklamationsrätten och omfattar tex inte fel som är orsakade av normalt slitage eller handhavande fel. Skulle en produkt vara trasig eller felaktig, har du som kund möjlighet att reklamera varan inom 3 år och 2 månader från produktens avlämnande tillsammans med ditt kvitto som bevis.Du bör alltid meddela oss inom 2 månader efter att du upptäckt felet, men med fördel omgående
Kontakta vårsupport på support@hildastockholm.se och uppge följande information så hjälper vi dig vidare på bästa sätt:
- Ordernummer
- Bilder/ video på den defekta varan
- Kontaktuppgifter